HOXE ENTROU EN FUNCIONAMENTO A NOVA APLICACIÓN INFORMÁTICA PARA QUE OS CIDADÁNS POIDAN NOTIFICAR INCIDENCIAS AO CONCELLO A TRAVÉS DO TELÉFONO MÓBIL

Hoxe, mércores, entrou en funcionamento a nova aplicación informática que os cidadáns poidan notificar incidencias ao Concello de Lourenzá a través do teléfono móbil.

A alcaldesa en funcións, Emma Álvarez Chao, anunciou que “no día de hoxe entra en funcionamento a nova aplicación informática e para móbiles Mobilízanos Lourenzá, coa que se pretende que cada cidadán poida notificarlle ao Concello as incidencias que poida ir atopando, por exemplo unha luz fundida, unha focha, un banco roto ou calquera outro tipo de incidencia no mobiliario ou nas infraestruturas municipais. O obxectivo desta aplicación é ser máis áxiles á hora de resolver os problemas. Cremos que evita que algúns avisos poidan quedar no aire e incluso permite tamén facer unha trazabilidade. No momento en que un cidadán notifica algo no Concello garántese que se vai tramitar e que se non é así esa persoa vai ter unha resposta na que se lle explicará cal é o motivo polo que non se vai levar a cabo”.

A rexedora municipal considera que “esta ferramenta é moi positiva, tanto para o día a día do Concello, que a través dela vai poder xerar partes de traballo para os seus operarios de servizos múltiples, como tamén para os cidadáns, que non terán que estar esperando a que o Concello estea aberto para facer notificacións. Simplemente con sacar unha fotografía e mandala ou escribir na propia aplicación, que é moi sinxela, estará axilizando ese trámite. Confiamos en que o novo equipo de goberno manteña esta nova aplicación no tempo e lle sexa útil”.

Emma Álvarez tamén explicou que “a aplicación, denominada Mobilízanos Lourenzá, pode descargarse xa en tablets ou teléfonos móbiles co sistema operativo Android, mentres que para os dispositivos de IOS, como iPhone ou iPad, estará dispoñible en próximos días”.

Os responsables da empresa que implantou este sistema en Lourenzá explicaron que “la mayoría de la población ya lleva un smartphone en su bolsillo, que se convierte en un canal bidireccional de comunicación entre la ciudadanía y el Concello, con transparencia total y absoluta. Un ciudadano puede encontrar cualquier tipo de incidencia, como una fuente sin agua o una farola que no tiene luz, y esto se reporta con dos clics: se adjunta unha fotografía y el lugar donde se encuentra esa incidencia. Eso va directamente a una base de datos en el Concello, que comienza a tramitar en ese momento la incidencia y le contesta al ciudadano sobre la recepción y también respecto a la evolución de esa incidencia: cuando se ha tomado en consideración, cuando se ha comenzado a reparar y el resultado y finalización de ella”.

Ademais engadiron que “aprovechando esto la propia aplicación dispone de un directorio municipal, donde se encuentran las personas, los servicios y los lugares que están a disposición del ciudadano. Todo esto se acompaña con un servicio de reserva cita con el propio Concello, una solicitud de recogida de punto limpio y finalmente un sistema de noticias con el que los diferentes responsables del Concello pueden reportar información a la ciudadanía al respecto al cierre de calles, de actividades, de fechas de inscrición para eventos y demás. Y lo más notable es que hay un sistema de avisos, al que voluntariamente se adhiere el ciudadano, con el que ante una emergencia, como una carretera cortada, un escape de gas, una riada, se ha perdido una niña o cualquier otra circunstancia de este tipo saltaría un aviso inmediatamente con un whats app a todos los teléfonos de los ciudadanos que tengan activada esa funcionalidad. Es una aplicación casi ya del siglo XXII”.