UNHA UNIDADE MÓBIL DO PLAN DE IMPULSO DA REHABILITACIÓN SOSTIBLE DE VIVENDAS REACCIONA 2020 ESTARÁ NA PRAZA DO CONDE SANTO O VINDEIRO MÉRCORES, DÍA 9

Unha unidade móbil do plan de impulso da rehabilitación sostible de vivendas na provincia de Lugo, denominado Reacciona 2020, estará na Praza do Conde Santo o vindeiro mércores, día 9, dende as 11 da mañá ata as 6 da tarde para informar sobre as vantaxes deste programa. Ademais ese mesmo día ás oito da tarde haberá unha charla sobre este asunto no salón de actos da Casa do Concello aberta ao público en xeral. Anunciouno hoxe a alcaldesa de Lourenzá, Rocío López.

Con esta iniciativa da Deputación de Lugo e da Asociación Provincial de Empresarios de la Construcción de Lugo (Apec) preténdese dar a coñecer como se pode rebaixar ata un 80 por cento a demanda enerxética dos fogares tanto aos veciños como ás empresas do sector e aos seus traballadores.